Status höft 16 h efter

On February 26, 2009, in Generelt, by Katarina
Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1243 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1226 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1243 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1226 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1243 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1226 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1243 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1226 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1243 Warning: Illegal string offset 'status_txt' in /storage/content/20/101820/cykelmygg.se/public_html/wp-content/plugins/share-and-follow/share-and-follow.php on line 1226

Höften känns bra. Mindre öm än innan långpasset igår.

Kroppen är en förbluffande maskin och klappar man om den på rätt sätt så får man som regel mycket tillbaka.

Frågan är, har jag lärt mig nu? Kommer jag ta tillräckligt allvarligt på det här och inte falla tillbaka i gamla hjulspår och inte lägga tillräckligt mycket tid på att stretcha och rehabba?

Det är ju lika viktigt för mig som fartträning, om inte viktigare för att hålla hela vägen.

Tagged with:  

2 Responses to “Status höft 16 h efter”

  1. Anna says:

    Det verkar som om du varit snäll mot den:). Man är laddad till tusen när det gäller rehab de första dagarna sen börjar man glömma bort det. Jag ska också börja rehabba så vi får helt enkelt påminna varandra då och då. Själv har jag inte fått sprungit många mil denna veckan. Det är så frustrerande. Jag vill men jag är trött, har ont och är bara inte på g. Var och köpte Runners ikväll, kanske kan inspirationen komma. När jag inte kan vara 100% blir jag lite loj. Jag jobbar sista jourdagen i morgon sen blir det lugnt i tre veckor. Jag kan inte springa några långpass på ett tag men jag kan ju alltid haka på en mil och sen dra hemåt.
    Jag har funderat fram oh tillbaka om jag ska be Anna om hjälp med kosten. Jag vill bli piggare. Just nu känns det som att jag bara vill dra ner rullgardinen när Vilgot somnat in. Det verkar som om det gett dig en del när du la om din kost och fick tips av Anna. Långt inlägg men många tankar som skulle ut. Ha det bra så ses vi kanske snart.

  2. Katarina says:

    Anna, motivationen kommer igen!! Gör det du behöver, gotta ner dig i Runners, börja med rehabträningen, spring så mycket som går och som du kommit överrens med Lisbeth och dig själv är OK.
    Det är hårt när man står öga mot öga med sina svagheter, men fuskar man så kommer verkligheten alltid i kapp. Man är inte starkare än sin svagaste länk. Har ju också den där knashöften som roterar och ställe till det.
    Jag ska springa hela livet hade jag tänkt och du är välkommen att hänga med så långt du vill när du kan :)
    Anna har varit ett “wake up call”. Vill man träna hårt och hålla sig frisk kan man inte fuska. Man behöver bra näring i tillräcklig mängd och vid rätt tidpunkt.
    Anna kan jag varmt rekommendera, hennes kunskap är bra för hela familjen :)

Leave a Reply